”Nu văd nicio problemă ca eu și cei care scriu la siteul deținut de mine să fim plătiți din bani publici câtă vreme siteul are un parteneriat cultural cu Primăria. Beneficiul Primăriei e că informăm publicul despre acțiunile sale” Ioana Voloacă

100.000de euro este suma brută cheltuită de Primărie în ultimul an în platforma art

De Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Povestea de la Teatrul Excelsior, unde conducerea a cenzurat un film cu imagini de la protestele #rezist, deschide o temă interesantă: dacă genul acesta de manifestare e interzis de Primărie, ce promovează aceeași Primărie în materie de cultură?

Pe ce bani?

Și cum o face?

BRANDSTORMING SERVICES SRL ÎNAINTEAZĂ O PROPUNERE

Siteul Art7.fm aparține firmei Brandstorming Services SRL.

Brandstorming Services SRL este deținută 90% de Ioana Voloacă și 10% de Ștefan Voloacă.

Cei doi au fost soți, au divorțat, însă continuă să facă afaceri împreună.

În lumea culturală a Capitalei se știe că Primăria susține siteul Art7.fm prin Creart.

Creart e o entitate silențioasă de finanțat cultura, la competiție atât cu Direcția de Cultură a Primăriei, cât și cu mai vechiul Arcub.

”Powered by Creart”, scrie chiar în deschiderea siteului Art7fm.

Așa arată pagina de deschidere a siteului art7.fm, cu inscripția „powered by creart”

Pe 6 martie, Raluca Feher exclamă pe blogul său povestea rezumată a Art7.fm.

Felul în care îl susține Primăria și pe ce bani rămân subiecte nediscutate.

 

Continuarea pe tolo.ro

Advertisements